راهنمای انتخاب پوستر دیواری پذیرایی

۵ بازديد

پوستر دیواری چیست؟

پوستر دیواری امروزه جزو المان های محبوب در طراحی فضای داخلی به شمار می رود.
پوستر نوعی دیوارپوش است که بسیار شبیه کاغذ دیواری می باشد. یا به عبارت دیگر نوعی کاغذ دیواری با قابلیت چاپ تصاویر سفارشی می باشد. البته پوسترهای دیواری آماده با طرح های متنوع و چشم نواز در بازار موجود می باشد.
پوسترهای دیواری را می توان معجزه ای در طراحی و دکوراسیون داخلی نامید البته اگر انتخاب آنها به درستی انجام شود


 

سبک های مختلف پوستر دیواری پذیرایی

برای خرید پوستر دیواری پذیرایی یکی از مواردی که باید به آن دقت نمود سبک پوستر است و از جمله سبک های پوستر دیواری می توان به موارد زیر اشاره نمود.

فاکتورهای موثر درراهنمای انتخاب پوستر و کاغذ دیواری پذیرایی

یکی از فاکتورهای اساسی تناسب بین کاغذ دیواری و پوستر دیواری با وسایل منزل، رنگ مبلمان، پرده ها و … می باشد.

وجود تناسب و هارمونی بین وسایل اتاق پذیرایی و کاغذ دیواری پذیرایی یکی دیگر از اصول مهم در انتخاب طرح پوستر است که بایستی به آن توجه فراوان کرد.

به عنوان مثال اگر دکوراسیون داخلی بصورت کلاسیک و سلطنتی است، پوستر دیواری مورد استفاده بایستی از طرح های کلاسیک و سلطنتی باشد تا هارمونی و هماهنگی برقرار شود.

خوشبختانه تنوع طرح های ایجادی در زمینه کاغذ دیواری و پوستر پذیرایی این امکان را فراهم کرده است که برای محیط های مختلف پذیرایی بتوان از پوستر دیواری و کاغذ دیواری متناسب با آن محیط استفاده کرد.

جنس پوستر دیواری برای پذیرایی

جنس پوستر دیواری سالن پذیرایی نیز بسیار اهمیت دارد و با توجه به شرایط خانه و افرادی که در آن حضور دارند باید جنس خاصی از پوسترها را انتخاب نمود. به طور کلی پوسترهای دیواری از سه جنس اکلیلی، چرم و طرح کتان هستند و اکثرا ضد خش و قابل شستشو می باشند.

ابعاد دقیق پوستر دیواری برای پذیرایی

از پوسترهای دیواری بهتر است که فقط بر روی یک دیوار پذیرایی استفاده نمود و برای سایر دیوارها کاغذ دیواری با طرح و رنگ متناسب با پوستر به کار برده شود تا از شلوغی فضا جلوگیری شود. از این رو باید پیش از سفارش پوستر دیواری ابعاد دقیق آن را مشخص نمود. برای تعیین ابعاد دقیق و مناسب می توان از نصابان و نیروهای متخصص در زمینه دکوراسیون داخلی کمک گرفت. توجه داشته باشید که در میان تمامی طرح های موجود برخی از طرح ها کاملا وابسته به ابعاد می باشند، از این رو باید در انتخاب آنها توجه نمود و طرح هایی که با ابعاد مد نظر شما مطابقت دارند را انتخاب نمود. البته در صورتی که طرح یا تصویر خاصی برای پوستر دیواری پذیرایی میخواهید میتوانید به صورت سفارشی درخواست طراحی و چاپ با ابعاد خاص دهید.

محل نصب پوستر دیواری برای پذیرایی

 محل نصب پوستر بسیار اهمیت دارد، در واقع حتی اگر بهترین پوستر با طرح و رنگی بی نظیر انتخاب شود اما در محل مناسبی نصب شود قطعا تحولات چشمگیری در فضا و دکوراسیون داخلی منزل ایجاد نخواهد کرد. معمولا دیوار پشت تلویزیون و یا دیوار اصلی پذیرایی که بزرگ تر از سایر دیوارها هستند گزینه بهتری برای نصب پوستر دیواری هستند و پوستر بیشتر می تواند افراد را تحت تاثیر قرار دهد و نظر آنها را به خود جلب نماید.


برای ثبت سفارش و مشاوره خرید کاغذ دیواری و پوستر دیواری با  انتخاب طرح دلخواه ، شما می توانید با ما تماس بگیرید.

راه های ارتباطی با ما:

سایت فروشگاه : https://siminsaz.ir/

تلفن :02177366058

موبایل : 09014794151 - 09190499956


 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.