تمیز کردن کاغذ دیواری - بخش سوم و پایانی

۱۴ بازديد

یخش سوم :از بین بردن لکه ها

1. اثر انگشت را از بین ببرید :

یک پاک کن ژله ای بردارید و آن را به آرامی و نرمی روی کاغذ دیواری در قسمت اثر انگشت ها بکشید . پاک کن ، چربی و آلودگی باقیمانده از اثر انگشت را به خود جذب می کند و اگر کاغذ دیواری شما وینیلی است ، می توانید از کمی آب و مایع ظرفشویی هم برای از بین بردن لکه ها استفاده کنید و سپس یک پارچه خیس و نم دار را روی آن بگذارید .

2. لکه های چربی را از بین ببرید :

اول از همه این که یک حوله کاغذی را روی لکه ها قرار دهید . یک اتو را روی این حوله بگذارید تا چربی ها به حوله جذب شوند. پودر تالک نیز در این قسمت به شما کمک می کند . کمی از آن را روی پارچه زده و به قسمت لکه ها بزنید و 10 دقیقه پودر را روی دیوار نگه دارید و با اسفنج و براش پودر را بردارید .

نکته : برچسب روی کاغذ دیواری ها را بررسی کنید . تمام برندها دستورهایی برای شستشو دارند که بهتر است از آن ها پیروی کنید و چربی ها را از بین ببرید .

3. لکه های ماژیک را از بین ببرید :

از یک جسم تیز مثل سوهان تیز یا چاقو استفاده کنید و سطح رویی ماژیک را بردارید و کمی ضربه بزنید تا پودرهای باقیمانده از روی کاغذ به پایین بریزند . سپس یک حوله کاغذی را روی لکه قرار دهید و کمی اتو را با دمای پایین روی آن فشار دهید تا لکه ها از بین بروند . یک دقیقه حوله را در همان حالت نگه دارید تا لکه به آن جذب شود .

4. لکه غذا را از بین ببرید :

به آرامی برجستگی غذا را بردارید . کمی دستمال تمیز روی آن بکشید و اگر باز هم لکه ها باقی مانده بودند، از یک مسواک آغشته به مایع شوینده استفاده کنید .

5. لکه جوهر را از بین ببرید :

اگر لکه شما قابل شستشو است ، می توانید از روش ماژیک استفاده کنید اما اگر لکه جوهر غیر قابل شستشو بود ، کمی آب و  را مخلوط کنید و روی لکه بکشید. کمی الکل نیز می تواند موثر واقع شود .

از بین بردن خراش روی کاغذ دیواری

راه های زیادی برای از بین بردن خراش های روی کاغذ وجود دارد که پاک کن یکی از آن ها است . جوش شیرین با آب نیز می تواند به آرامی روی این قسمت ها کشیده شود و خراش را از بین ببرد.

در خصوص انتخاب کاغذ دیواری مناسب از کارشناسان فروش، فروشگاه اینترنتی سیمین ساز مشاوره رایگان بگیرید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.