تمیز کردن کاغذ دیواری

فروشگاه اينترنتي

تمیز کردن کاغذ دیواری

۱۱ بازديد

بخش اول:تمیز کردن کاغذ دیواری

1. نوع کاغذ دیواری منزل را تعیین کنید :

کاغذ دیواری های وینیلی تمیز کاری سختی ندارند. انواعی که پوشش فابریک یا پارچه ای دارند و از وینیل و آکریلیک در آن ها استفاده شده است نیز قابل شستشو هستند. کاغذ دیواری های پوستی و بدون برجستگی نباید خیس بشوند و در صورت نیاز برای تمیز کردنشان، باید آن ها را لکه گیری کنید .

برای کاغذ دیواری های وینیلی باید اسکراب کنید اما نباید مواد شوینده شما خشن باشد مثلا نباید از یک اسفنج زبر استفاده کنید .

اسفنج بیش از حد خشک نیز نباید برای کاغذ دیواری استفاده شود زیرا ممکن است سفتی آن باعث پاره شدن کاغذ دیواری تان شود .

2. کاغذ دیواری را تمیز کنید :

مقدار کمی مایع ظرفشویی را تقریبا به اندازه دو قاشق غذاخوری با آب گرم مخلوط کنید و درون سطل بریزید. از مایع های ظرفشویی رنگی استفاده نکنید تا آثار و لکه های آن روی کاغذ باقی نماند .

قبل از هر کاری کمی از آن را به مقدار کوچک روی کاغذ تست کنید و اثر آن را ببینید و اگر دیدید که آسیبی نرساند، فرآیند تمیز کردن را آغاز کنید . حتما روی جهت خطوط کاغذ حرکت کنید ، حتی می توانید امتحانی یک قسمت را به صورت دایره ای تمیز کنید و اگر نتیجه خوبی گرفتید، به همان ترتیب ادامه دهید .

3. بیش از حد از مایع ظرفشویی استفاده نکنید :

مقدار کمی از مایع یا صابون ممکن است به کاغذ دیواری شما بچسبد . پدهای اسکراب نیز بسیار خشن هستند و به کاغذ دیواری شما آسیب وارد می کنند .

4. کاغذ دیواری را شسته و خشک کنید :

حتما یک سطل دیگر در کنار خود بگذارید و از آب و پارچه تمیز برای آن استفاده کنید . هر قسمت را دوباره با آب تمیز و بدون کف بشویید . بیش از حد از آب استفاده نکنید و سپس با یک حوله نرم و خشک روی ان بکشید تا آب کاغذ دیواری را به خود جذب کند .

در خصوص انتخاب کاغذ دیواری مناسب از کارشناسان فروش، فروشگاه اینترنتی سیمین ساز مشاوره رایگان بگیرید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.